Twoja strona internetowa WWW

Twoja strona internetowa WWW

Twoja strona główna jest bez wątpienia jedną z najważniejszych stron w Twojej stronie internetowej WWW. To Twoje wirtualne drzwi wejściowe, które mają ułatwiać odwiedzającym orientację i przegląd oferty. Stąd można się do niego dostać za pomocą łączy w salonie, kuchni, łazience, przedpokoju lub gabinecie.

Aby zoptymalizować stronę główną i skłonić użytkownika do podjęcia konkretnego działania, musi ona zawierać różne elementy. Należą do nich Nagłówki i podtytuły, wyjaśnienie korzyści i zalet, przyciski wezwania do działania, rekomendacje klientów budujące zaufanie i przejrzysta nawigacja. Jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa WWW? Czytaj dalej.

O mnie – Twoja strona internetowa WWW

Różne przyczyny mogą spowodować, że użytkownik trafi na Twoją stronę „O mnie”. Możliwe, że on lub ona:

  • chcesz dowiedzieć się, kim jesteś i co dokładnie robisz.
  • chcę dla Ciebie pracować.
  • chcesz sprawdzić, czy Twoja firma działa prawidłowo z prawnego punktu widzenia.
  • chce się dowiedzieć, czy może zaufać Tobie i Twojej firmie.
  • chcesz wiedzieć, jakie są Twoje godziny otwarcia.

po prostu szuka dodatkowych informacji o Twojej firmie. Mógłbym wymienić inne możliwości. Istnieje wiele powodów, dla których odwiedzający trafiają na Twoją stronę „Informacje”, ale wszystkie obejmują chęć uzyskania dodatkowych informacji.

Dlatego ważne jest, aby podać odpowiednie informacje na samym początku. Bez konieczności długiego przewijania przez użytkownika.

Tutaj również musi istnieć co najmniej jedno wezwanie do działania, aby nie tylko dostarczyć informacji, ale także skłonić do konkretnych działań. Na stronie „O mnie” znajduje się formularz zapytania, plik do pobrania lub opcja „Obserwuj”, aby połączyć się z sieciami społecznościowymi.

Blog

Zintegrowanie bloga w witrynie ma kilka zalet:

  • Zawsze udostępniasz użytkownikowi najnowsze informacje o swojej firmie.
  • Czytelnicy mogą wchodzić w interakcje, komentując Twoje posty.
  • Ci, którzy regularnie czytają Twojego bloga, ufają Ci i polegają na Twoich ocenach i zaleceniach.

Wyszukiwarki uwielbiają również regularnie aktualizowane treści. Chcesz zoptymalizować swojego bloga? Wtedy nie da się uniknąć dobrej organizacji. To znaczy: treść musi być przygotowana w sposób zorganizowany. Nie ma sensu codziennie publikować nowych postów, ale potem nie przygotowywać ich w taki sposób, aby odwiedzający mógł szybko i łatwo znaleźć to, czego szuka.

Dlatego sensowne jest zaznaczenie najczęściej czytanych, najczęściej dyskutowanych lub najnowszych artykułów jako takich i podsumowanie pierwszych pięciu lub dziesięciu artykułów z tych kategorii w postaci przeglądu.

Drugim i znowu ważnym czynnikiem optymalizacji są CTA (Call To Action), które Twój użytkownik u. za. umożliwiają subskrybowanie newslettera lub źródła RSS. CTA powinny być dostępne na każdej podstronie Twojego bloga. Nie tylko na stronie głównej. Ponieważ większość odwiedzających nie trafia na stronę główną, ale bezpośrednio do konkretnego artykułu na blogu.

Kontakt

Wszystkie ważne informacje „w części strony widocznej na ekranie” również znajdują się na stronie kontaktowej, czyli w obszarze, który użytkownik może zobaczyć bez przewijania. Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, formularz kontaktowy, adres e-mail, dojazd – wszystko to znajduje się w bezpośrednio widocznym obszarze Twojej strony kontaktowej.

W tym miejscu należy zastosować wezwania do działania, takie jak „Skontaktuj się teraz”, „Zapytaj społeczność”, „Rozpocznij czat”, „Wyślij wiadomość e-mail” itp., Ponieważ prawdopodobnie właśnie z tego powodu użytkownik trafił na tę stronę. Jednak niektóre z tych opcji kontaktu powinny być również dostępne na wszystkich innych stronach w Twojej witrynie.

Ułatw odwiedzającym jak najłatwiejszy kontakt z Tobą.

Wniosek – Twoja strona internetowa WWW

Teraz wiesz, które strony są najważniejsze w Twojej witrynie. Jeśli masz do czynienia z witrynami innymi niż wymienione, dowiedz się, które z nich są. Gdzie kończy się większość ruchu? I dlaczego? Następnie daj użytkownikowi to, czego chce i poproś go, aby zrobił coś w zamian.

W tym miejscu pojawiają się wezwania do działania (CTA). Co najmniej jeden należy na każdej stronie Twojej witryny. Dodatkowo musi być dobrze umiejscowiony i wizualnie wyróżniać się od reszty strony. Kluczowy jest również dobór słów. W końcu nie chcesz być protekcjonalny, chcesz ożywiać.

Zoptymalizowana witryna powinna nie tylko oferować dobre treści, a tym samym zapewniać wartość dodaną, ale także aktywnie angażować użytkownika. Pozwól mu komentować, pobierać, polubić, udostępniać, kupować lub cokolwiek od niego chcesz. Ważne jest, abyś dokładnie wiedział, czego od niego chcesz. Tylko wtedy możesz skutecznie optymalizować.  

Sprawdź również inne artykuły: https://monitorowaniesystemow.pl/